Garantie & Klachten

Garantie

Wij dragen met alle liefde zorg voor onze producten, mocht iets mis zijn gegaan dan horen wij dat graag van u.
Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen 4 weken na de levering schriftelijk aan ons te worden gemeld via volgend e-mailadres: info.ontwerpen@gmail.com Het is de bedoeling dat u de producten terug stuurt in de orginele verpakking en het nog in nieuwstaat verkeerd.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor de geschikheid van een product voor elke individuele toepassing door de consument.
De garantie geld niet wanneer u het product zelf heeft gerepareerd of bewerkt heeft, de producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of er onzorgvuldig met onze producten is omgegaan.

Klachten

Heeft u een klacht over een product, verzending of over ons bedrijf ? Neemt u dan contact op via: info.ontwerpen@gmail.com 
Graag ontvangen wij u klacht binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven nadat de gebreken bekend zijn geworden.
Wij zorgen ervoor de klacht binnen 14 dagen in behandeling te nemen gerekend vanaf de datum van ontvangst van de klacht.
Wanneer de klacht gegrond wordt verklaard zullen wij zorgen voor een passende oplossing (vervangend product of reparatie)
Indien de klacht niet kan worden opgelost tussen beide partijen ontstaat er een geschil. 
Hierbij kan de consument zich wenden tot Stichting WebwinkelKeur: www.webwinkelkeur.nl, welke gratis zal bemiddelen tussen beide partijen.
Mochten beide partijen er dan nog niet uit kunnen komen dan kan de consument de klacht laten behandelen door de aangestelde onafhankelijke geschillencomissie van Stichting WebwinkelKeur.
Aan deze procedure zitten helaas wel kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. 
Daarnaast is het mogelijk om klachten te melden via het Europees ODR platform: http://ec.europa.eu/odr

© 2018 - 2020 Grafisch Ontwerp, bedruk, drukken en kado | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel